Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

0/5.εγραψα .... Σαν ΣΥΡΙΖΑ μπορούμε να διαχειριστούμε τα πάντα, ακόμη και μια πρόσκαιρη ήττα, μια μικρή ή μεγάλη οπισθοχώρηση

0/5.εγραψα .... Σαν ΣΥΡΙΖΑ μπορούμε να διαχειριστούμε τα πάντα, ακόμη και μια πρόσκαιρη ήττα, μια μικρή ή μεγάλη οπισθοχώρηση
Σημερα(λιγο πριν τις ψηφοφοριες)λεω
Μερικοι ενδιαφεροντουσαν παντα για την υστεροφημια τους .
Εγω ΟΧΙ και ευτυχως ειμαστε πολλοι....
ΣΗΜΕΡΑ πολλοι κοιταζουν την επομενη μερα της πολιτικης διαδρομης
Εγω ΟΧΙ και ευτυχως ειμαστε περισσοτεροι
Κοιταζω τους πολιτες στα ματια που ρωτουν με απορια και αγωνια τι γινεται τωρα;
Και λεω συνεχιζουμε ...
αλλα ειμαι και θα ειμαι μαζι τους στο λακκο των λεοντων .
Μαζι με τον Τσιπρα που γραψει ΙΣΤΟΡΙΑ και οχι με αυτους που διηγουνται ιστοριες
Γιατι πολλοι θαρρουν οτι ο αγωνας τελειωσε και μαλιστα με ηττα
Εγω λεω ΟΧΙ και το λεει μαλλον ολη η ελλαδα....
Ο αγωνας τωρα ξεκιναει ...
Ειμαστε δυο ειμαστε τρεις ειμαστε χιλιοι δεκατρεις.....
Σιγα μην κλαψω Σιγα μην φοβηθω .....
Εξ αλλου δεν υπαρχει καιρος για τετοια αλλα να ανασκουμποθουμε και με αποφασιστικοτητα για να λυσουμε τα προβληματα της κοινωνιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου